Disco bowling :D



Har nyss kommit hem från fyryslunds bowling hall.Fy fan vad kul det var.Synd att jag inte kunde följa med ut sen.Men det blir en annan gång.Tror jag kom sist i spelet.Hahahaha typiskt den enda nyktra förlora.Så jävla bra :)
Sen det bästa fick veta av Bea att hon hade precis fått lära känna chefen till Kalas nere på stan dom skulle antagligen gå dit då.Fy fan om jag kan övertala henne att prata med chefen om den där vakten som trakaserade mig att han får sparken fy fan vad skönt.
Hahaha.En vakt ska fan inte stå bakom ryggen på en och stå och snacka med andra personer och snacka skit om en.Det är ju grova trackaserier.
Så hoppas han kan få sparken.Har ju hans namn och vet ju hur han ser ut :)
Åååh skulle verkligen bli as glad :)
Ah nej nu kommer Nima på besök så ska sticka.
Men tack än en gång gummsan för en riktigt toppen kväll.Hade verkligen as kul :D
Vi måste göra om det.

Love you gumman du betyder allt :D

Puss bitches <3


Kommentarer
Postat av: bea

hahah :D Tror du missförstod mig eller så var jag för full eller nåt. Jag har inte lärt känna honom :P han hade lagt till mig på facebook och jag försöktefå in oss på lista. Men så fort jag nämnde lite fler folk så svarade han inte. :P

2009-12-06 @ 10:10:17
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0