Fynd idag <3



Så har nyss kommit hem från Jenny och micke :) Innan vi åkte till dom så åkte jag och älsklingen för att handla lite mat grejjer och sen skulle ha köpa lite skumpa till tor :)Medans han gjorde det sprang jag in på H&M och kollade lite snabbt självklart hittade jag lite snyggt som jag bara var tvungen att köpa :) HihiSom ett par frostiga örhängen ett par ringar och ett par runda små
Sen så tänkte jag piffa upp mig lite nu inför nyår så köpte mig ett par lösögonfransarockså.
Hihi älsklingen bara skaka på skallen
                                                                


Kommentarer
Postat av: bea

vad är era planer för nyår då?

2009-12-30 @ 08:12:40
URL: http://be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0