God morgon 091228

Älsklingen hade köpt detta medans jag var borta det var just det skrivbordet jag tyckte var snyggast men jag trodde vi inte skulle ha något än.
Hihi så det blev en överraskning :D

God morgon god morgon :)Några som är vakna än??
Har nyss klivit upp här så ska strax ge Turbo lite mat sen göra mig själv lite frukost.Vad har ni för planer idag då?Några som kanske ska till stan på mellandagsrea??Jag ska ta en sväng ner och kolla runt lite med Bea sen vid ett tiden.Ska bli kul och se henne igen :)
Ska försöka få upp lite mer bilder då också hoppas jag.
Ah nej hörrni nu måste jag ge mig och ge Turbo lite mat han går och stryker sig mot mitt ansikte hihi :D

Kram på er i vinterkylan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0