God morgon 091230

Fint kort allt är vitt just nu och svinhalt.Men alla träd är riktigt fina nu.

Uuuuusch vad kallt det är här ute.Vi har ca 14 minus grader just nu.Brrrrr!!!
Har nyss kommit hem från Gränby har shoppat lite idag med :)
Fick ju mitt presentkort av mammsen på Gina så gick dit då och hittade lite snyggt :)
Skulle egentligen ha gått hem till Bea strax efter men så blev det inte får se om vi ses i morgon istället :) Nu håller jag på och gör mig en ägg macka hoppade över frukosten eftersom jag vaknade ganska sent så hoppade upp från sängen i morse klädde på mig och sprang ner till posten och kollade om jag hade fått mitt presentkort vilket jag hade :D
Wiiie så satte igång och gjorde mig i ordning och gick sedan :D
Lägger strax upp vad jag hittade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0