Guuuud vad jag älskar min katt (NOT)

Ja mitt julpynt får jag ju självklart inte ha ifred.Jag hade en liten garntomte i blomkrukorna som snabbt blev riktigt poppis hos Turbo.Han hoppade upp flera gånger i fönstret och slet upp tomten där den satt och kuta av bara helvete sen för att inte jag skulle få tag i honom.
Hahahah jag lovar det såg riktigt kul ut.
Sen så åkte vi ju och handlade och gissa vad jag hittade sen när vi kom hem jo min lilla tomte som det inte var något kvar av.Hann inte ta någon bild på honom men hittade en liknande.

Min tomte är den lilla högen av garn bara som jag hittade i våran säng och den skulle typ se ut som den till vänster fasst den satt då på en pinne.
Vilken snäll son jag har va????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0