Hemma :)

    
Så nu är vi hemma igen så skönt :)Det var kul och se alla igen iallfall :)
Och jäääätte god tårta mums :D
Det blev inge köp av färg idag det får vi ta sen när jag kommer hem från falun.Sa åt älsklingen att han får fan inte måla utan mig för jag ääälskar att måla och kommer bli sur på han om han gör det själv :(
Så hoppas han lyssnar :)Annars ska jag måla hallen och köket ensam så är det bara.Hihi.
Ska snart göra mat sen så vet vi inte vad som händer jag vet iallfall vad jag måste göra i morgon iallfall.

-Göra en lista på vad jag ska ha med mig
-Diska bort en as stor hög med disk i köket
-Städa
-Duscha

Ah det bland annat.
Usch så mycket måste fan gå upp tidigt då.Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0