Mys pys kläder :)

                    
Idag är jag riktgit slö faktiskt sitter i en stor tröja och ett par mys byxor.Mmm...skönt :)
Har inte orkat sminka mig heller inte sätta i löshåret heller :) Heeeeelt naturlig idag :)Känns ganska skönt faktiskt :) Men man känner sig ganska blek.
Sitter också och kollar på Simpsons men är sugen på att slå på en film.
Ska ringa Bea och kollar vad hon gör också kanske vill titta förbi här i morgon en sväng måste då packa duscha och göra mig i ordning för onsdagen.
Nej nu ska jag ta tag i en filt och vira runt mig och mysa till lite :)
Det är faktiskt riktigt kallt här man kan inte sitta i linne eller t tröja så kallt är det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0