Shopping shopping och ännu mera shopping :)

Här är älsklingen julklappar :D

En midjejacka som jag hittade på Gina tricot 149 ;-

Och det blev den klänningen jag spanade in på Gina tricot och den gick på 299;-

lite halsband och ett par örhängen kommer inte ihåg vad det gick på typ 90 någonting har jag för mig! Köpta på Ur & penn

En fin vit långärmad t tröja :) 149;- H&M

Och en jätte fin skjorta :D Blå ovh vit rutig 199;- på H&M

Så nu en hel dag av shopping gissa om man är trött :) Och ont i fötterna framför allt.
Men hittade mycket snyggt och det är klart man ska spendera pengarna när man får det i julklapp :)
Så har nu fyllt på min garderob lite :) Har även hittat julklapparna till älsklingen också fy fan vad härligt :D Nu kan jag slappna av för det.Åååh sen väntar jag på mammas present kort på Gina tricot men det skulle hon fixa på måndag och skicka sen via post till mig :)
Då vet jag precis vad jag ska handla :) Sen får vi väl se om det kanske räcker till något mer.
Så nu vill jag åka hem igen eftersom nu har älsklingen målat om i sovrummet och har dessutom fixat något till vardagsrummet så det ska bli en riktigt överraskning nu när jag kommer hem :D
Längtar jätte mycket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0