Snö snö och mera snö :D

                 
                 
Nu har äntligen snön kommit hit in till Uppsala.Shit det är verkligen as fint när det lägger sig som ett tjockt täcke på marken.Det häver verkligen ner eller snarare gjorde för ett tag sen nu är det lite mindre.Hahahahah nu vet jag en som är överlycklig på jobbet.
Älsklingen kommer garanterat vilja ut och sladda sen i snön.Det slå jag vad om.
När snön kommer så här saknar man verkligen att åka pulka som när man var liten.
Någon mer än jag som gör det??
Asså när man var liten så kunde man ju spendera timmar ute i snön även om man frös väldigt mycket så brydde man sig inte om det.
Det var bara så kul där ute att man inte kunde gå in.

Jag kommer då inte springa ut och rulla mig i snön eller så men det kanske blir en och annan snöboll mot älsklingen sen :D
Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0