Stor handlat på ikea :D

                    
                     
Japp idag har vi storhandlat på Ikea.Jonas tog mig dit och ville först kolla på en ny vardagsrumms matta men den vi skulle vilja ha kostade nästa 2000 spänn så jag tror vi väntar med att köpa en ny matta.Hihi.
Men så hittade vi en tavla som Jonas och jag blev totalt fast i så den tog vi.
Sen bar det av till rusta där vi hittade lite billiga tapeter och lite vävlim till.
Plus roller och penslar.
Så nästa helg ska vi ta tag i och tapetsera om i sovrummet.Det kommer bli as snyggt.
Jonas har blivit helt omställd nu vill ha verkligen göra om här i lägenheten och det är ju jag as glad över :D
Ah nej nu ska jag vara lite social med Jonas och Nima.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0