Taskigt som fan!!

                 
Satt nyss och läste lite på Kissies blogg hon den där stora bloggerskan.
Alla har ju hört att brittany Murphy har gått bort och visst det är klart att det är tråkigt att en stor skådespelerska dör varför skulle man liksom inte tycka det???Även om man inte känner henne.
Jag kopierade det hon skrev på din blogg här...

KISSIE: Håller med Amirs inlägg där han skrev om hysterin över att denna skådespelerska är död.. SUCK!! Ja, det är väll det jag har att säga! Vet ni ens vem hon är? Jag är 99 % säker på att ni inte ens vet vilka filmer hon är med i (utan att googla..)! Jäkla hysteri såfort någon dör! Det var ju likadant med M.J..

 KISSIE: Jag menar, hur elakt det än låter men klart man inte blir ledsen över någon som dör som man inte känner, för folk dör varje dag! Okända som kända. Pinsamt att folk ska bry sig mer om kända människor – dom är inte bättre!

Det där inlägget visar ju att man inte har respekt alls.Visst hon kanske måste vara elak i bloggen för att tjäna stor kovan men alltså det där är ju verkligen att gå över gränsen tycker jag.Man får väl tycka det är sorligt att en så ung och stor skådespelare gått bort utan att någon tycker det är idiotiskt dumt typ eller korkat.Om man tycker det så kanske man borde hålla det inne.Och vadå 99% säker att man inte vet vilka filmer hon spelar i utan att googla det, alla kanske inte vet det men jag skulle tro väldigt många kan nämna någon.Själv älskar jag filmen "Smekmånaden" med henne och Ashton Kutcher.
En riktigt rolig film.
Så hon borde visa lite mer respekt även om hon tjänar grymt mycket pengar på det.
Sorligt!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0