Vilken dag :D



Så nu har vi kommit hem från Thun´s. Jonas skulle ju handla kallingar och strumpor.Men han hittade lite mer.Jag hittade en as snygg kofta för 139;- som jag fick :D
Sen drog vi och käkade på Kens.Efter det åkte vi till willys och handlade lite.
Vi drog in sen på shell för att unna oss en varsin trisslott.Jag köpte mig en dubbel triss jonas nöjde sig med en enkel.Hahahaha men då kan man ju nästan gissa vem som vann.
Jag vann ju såklar.50 spänn så jag sprang till liljehallen och hämtade ut en ny och sprang hem igen.
Hahahahah jag har en jävla tur idag för jag vann 50 spänn igen men jag orkar inte springa dit igen så jag tar det nog i morgon.Hihi.
Jävla tur jag kanske vinner miljoner i morgon vem vet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0