Vinkat av Bea :)

                                        
Så nu har jag vinkat av Bea.Vi tog och såg "sjätte sinnet" kom ihåg att jag tyckte den var lite läskig första gången man såg den själv.
Sen satt vi bara och myste lite med en varsin cola och lite små prat.Har packat klart allt nu strax det sísta tar jag i morgon dvs datorn och alla saker till den.Biljetterna har jag redan packat ner så att jag inte springer runt i morgon och letar efter dom.Hihi.
Nu sitter jag bara och väntar på att älsklingen kommer hem.Så vi kan bara mysa och krypa upp i soffan till någon film kanske :) Myyysigt :)
            
                                        

Ska ju med han till jobbet dom sista timmarna så..bara det inte blir som sist när vi skulle vinka av varandra haha vi var så ledsna över att säga hej då att vi båda var så otroligt nära på att börja gråta tror älsklingen blev väldigt känslosam för han såg inte tillbaka på när jag åkte.
Han sa det sen senare också att han tycket det var jobbigt och att han också var nära på att gråta.
Naaaaaw det är min älskling det :D Och älskar honom så otroligt mycket.
Finns ingen som han:)
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0