Wow är jag verkligen uppe???


Shit klockan är 8 snart och jag är redan uppe.Wow!Var tvungen att gå upp tidigt om jag ska hinna diska upp lite och packa ner det sista sen.Blev ganska pigg när jag låg inne i sovrummet medans älsklingen gick runt och gjorde sig i ordning.
Guuuuud vad jag kommer sakna honom kommer bli så tomt när man ska sova kommer väl tråna efter min lilla syster istället.Hahahaha!Nerå.Men det kommer blir riktigt tomt att inte se honom på några dagar.Usch!

Turbo är också vaken hahah det är nästan klart.Sitter i badkaret och leker med proppen.
Hahahaha!Det jag sitter är och lite små orolig är ju att man ska hoppa på fel tåg.Visserligen är det väldigt svårt men antingen det eller så kommer vi sent.Usch får verkligen inte tänka så :O
Ah nej ska nog sätta igång med disken sen så ska jag göra mig i ordning så jag har det gjort och slipper tänka på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0