090708 HIHI Längtar

Hihi yes det blir den där lilla skitungen vi var och kollade på igår.
Jag glömde ju såklart ta kort var alldeles för upptagen att hålla på med kattungarna.
Eller ja det var familjens hund som var lite mer på och skulle kela än kattungarna dom sprnag ju mest runt och lekte.
Men nu är det bestäm att vi ska ha den lilla orange- röda med helt otroligt vackra ögon dessutom.
Så på söndag eller måndag får vi hämta honom.
Dom kanske skulle bort på söndagen men det var inte säkert så det ska vi kolla upp då.
Annars får vi hämta honom redan då.
Jiiiiiippiiiiiie!!!
Så vi ska bara fixa kattbur,kattsand, leksaker, och mat sen har vi allt klart för honom.
Åååh längtar efter honom redan.
Både jag och Jonas blev fasst för honom direkt.
Det as roliga som hände när vi var där att dom tre små gullungarna satt i hallen och lekte och samtidigt stoppar dom skallarna i varsin sko som dom hittade.
Hahahaha!
Fan va kul det var.
Sa så åt köpare att vi kommer väl inte ha några skor kvar sen.
Ah jag har ju inga fler bilder på han just nu men köparen lova att hon skulle fixa bilder för att jag skulle få se hur han såg ut från första början.
Så ni får se mer då.
Men bilden jag laddade upp igår det är då den lilla skit ungen i mitten.

Nej nu ska jag käka frukost.
Puuuuuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0