Ååååh gud trött!

ÅÅÅÅH trött!!!!
Faan klockan är bara tjugo i elva och jag är helt slut.
Älsklingen gick för ett tag sen.
Han och Ingmar skulle fixa det sista på corvetten nu.
Så vid ett eller vid tolv någon gång ska dom hämta upp mig för att käka så jag tror jag skiter i att käka frukost nu.
Det är ju liksom inte så långt kvar.
Och Turbo springer runt som fan i lägenheten han är hur pigg som helst och älskar att j*vlas med mig just nu kännes det som.
Springer runt och biter på kablar och när amn säger åt honom så bryr han sig inte så man får ge han en liten dask i rumpan för om man knäpper han på nosen bryr han sig inte.
Var ju hos Nima igår med älsklingen, matte och erik.
Hade skit kul och dom ville ju ha med turbo också och vilken hitt det blev.
Dom låg verkligen på golvet och lekte med honom.
Hahaha as kul.
Men dom sa att han är verkligen jätte söt och det är klart han är det han är ju min bebis.
Sen när vi kom hem satt jag och älsklingen och kollade på tv ett tag och pratade gamla minnen.
Hahaha helt sjukt om man tänker tillbaka på vad som hände första kvällen jag kom till honom.
Ni som inte vet så träffade jag ju honom via internet tänkte bara hälsa på han och kanske bara bli polare det var det första jag tänkte.
Men så blev det inte så nu 1,5 år sen så bor vi tillsammans i en egen lägenhet det är ju sjukt.
Att flytta hemifrån så pass tidig ålder kändes väldigt konstigt man är ju van att han sin mamma och pappa i närheten men då hade jag 20 mil till mina och träffar dom inte så ofta längre och det är klart att ibland har ma en sån hemlängtan att man vill bara släppa allt och åka tillbaka.
Och till alla mina älskligar till vänner där hemma dom saknar ju också as mycket.
Men nu funderar vi ju på att åka hem dit nästa helg inte den helgen som kommer nu utan den helgen efter det.
Och då får Turbo också följa med.
Han har faktiskt blivit bättre på att åka i kattburen nu har vi märkt han skriker inte lika mycket ahn låter ett tag men sen lägger han sig ner och sover.
Så det är ju skit bra.
Ja nej usch nu blev det mycket skrivande hoppas jag inte tråkar ut er för mycket.
Hihi.
Ah nej nu ska jag göra mig i ordning innan älsklingen och Ingmar kommer hit.
Men ha d skönt så länge så hörs vi inom kort.

Pusss på er <3

Min bebis är sååå söt när han SOVER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0