Bilderna från middagen :D !

God morgon mina läsare.
Glömde ju ladda upp bilderna i går så får ta dom nu då.
Ber om ursäkt att ni fick vänta.
Men här kommer dom iallafall.
Så jag hinner inte blogga så mycket just nu ska hoppa in i duschen nu och sen ska vi dra iväg till eckerö linjen idag och ta en tur med Bea,räven och Emma kommer bli as kul med många bilder.
Men vi hörs när vi kommer hem istället.

Puss på er <3

Detta var kvällens outfit!


Mina tvä älsklingar som jag ska åka med idag <3 Bea och Emma


Här står Bea och lagar köttfärs :D


Nu började folket komma jag var där vid 6 och det var ingen där förutom Bea <3


Min dricka <3


Födelsedags barnet :D <3

 Emma och en tjej alltså fan kommer inte ihåg namnet på någon nästan som var där..=(


Okeej den kan jag bjuda på såg förfärlig ut där men...


Bea <3


Fördelsedags barnet fick dessa festglasögon av några tjejer.


Jag och Bea tsm hade as rufsigt hår var ju rätt så dragen den kvällen xD


Några tjejer som var där :)


Hihi Bea i Emmas glasögon <3


Bea,,Fanny Och ja vad hette hon fan jag är sämst på namn men hon var iallfall as söt :D


My girls <3


Just ja Emmas katt Simba han var aaaaas stor och vägde jätte mycket!
Visserligen är jag van vid Turbo men han var ju skit stor.


Och här kommer mammas älsklings pojke av dom alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0