Dagens outfit!

Här kommer denna dags outfit.
En klänning från Were It en gammal så kommer inte ihåg vad den kostade har för mig att det gick på ungefär 350 kanske.
Är inte säker.
Haha har sovit nu då i kanske två timmar och shit vad skönt det var så nu är jag utvilad och pigg igen.
Turbo hade nyss ner en prydnadssak ut en blokruka som gick i bitar.
Han är extremt aktiv idag så det är inte klokt.
Och lite speciell är han.
Han är inte rädd för sopborstar, dammvippor, dörrklockan.
Hahaha alla katter jag känner annars är rädd för allihop.
Dammsugarn har vi inte provat än så får se hur han reagerar då.
Ja nej ska kolla klart på Ellen här sen ska jag nog göra lunch.
Hörs senare bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0