Dags och packa snart!

Shit vad tiden rinner iväg alltså.
Måste hinna packa innan sängen och ska hinna duscha också.
Men man känner att man inte orkar just nu vill ta det lugnt bara!
Vi vet ju ioförsig inte när vi ska åka i morgon men vi tror det blir på dagen så kanske man hinner göra något än att bara åka dit och gå och lägga sig på en gång.
Inte kul.
Ja sen finns den stora frågan vad man ska packa????
Guuud kommer ta med hela garderoben.
Blir aldrig som jag tänkt mig.
Och glömmer ALLTID något.
Hahahahaha aja minne efter farsan har jag sagt.
Nej nu ska jag hämta mina popcorn som ligger i micron och väntar på mig sen måste jag dra mig i kragen och fixa packningen och senare hoppa in i duschen.

Men vi höres kanske senare vid packningen.

Puss på er bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0