Eckerö linjen!

Nuu är vi hemma igen efter en hel dag på eckerö linjen.
Har haft så sjukt kul så det går inte att beskriva jag, Emma och Bea satt och underhöll bussen med sånger från min mobil.
Hahahaha det lär så j*vla roligt.
Dom andra på bussen tittade lite snett på oss när vi satt och höll på som vi gjorde.
Vi sjöng iallfall " En buss chaufför" till våran buss chaufför.
Så han måste ha tyckt det var bra åtminstone.
Men här kommer bilderna iallfall.
Nu ska älsklingen och jag kolla på en film vet inte än vilken.
Får se men det känns som att jag kommer att somna i soffan seriöst.
Ah men vi hörs mer i morgon iallfall.
Ha en skön kväll och sov gott!

Puss på er därute <3

Det hela började hos oss lite förfest <3 Turbo ville va med på kort <3 =)


Förfest!


Bea sötisen <3


Älskar denna bild <3


På bussen Bea <3


Markus(räven) och älsklingen <3


Emma på bussen <3


Jag fassnade också på bild tyvärr halv drogad typ ser det ut som =)


Räven


Älsklingen <3


Bea halvt förvånad ser d ut som :D


Jag halvt full och glad :D


Hahaha vi tre äger <3


Hahah Emma fick värsta dissen va jonas när hon ville ta kort xD


Min dricka<3


Väl på båten tog vi en räkmacka :)


Det nya kärleksparet  <3


Min fina Bea <3


Min fina Emma :D <3


En del av gänget


Bea och jag har det trevligt


Hahah spegel i taket


Hahahaha! Söta vi är <3


Hahaha!


Hihi!


älsklingen fick två brudar


Hahahahah jag var bara tvungen att ta den här xD


Bea lever sig in i dansen


Räven köpte dricka


Bea men en fin drink


Emma med rosa pantern


Bea och räven


Drickat


Så söta tillsammans dom två :D <3


 Och vi två min näsa krokar sig såg jag hahaha


Porrbild på mig och älsklingen <3


me cooling


Vi tre <3


Sen blev i fan sugna på chips


Min Emma <3


Bea gjorde en hårknut på mig


Och tillslut Bea igen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0