God morgon 090710

God morgon på er därute.
Vaknat än?
Har nyss gått upp ganska seg än ska försöka klämma i mig lite frukost snart hade jag tänkt.
Vad kul att flera av er tycker att namnet Turbo blir bra.
Då blir vi mer säkra dessutom.
Sitter verkligen just nu och räknar ner timmarna tills hans ankomst.
Bara några småsaker kvar.
Lite leksaker och kattsand är kvar.
Buren skulle vi få låna av Bea och räven tills vi köper en egen sen senare.
Ah vad händer mer idag då för er?
Här vet jag inte alls vad som kommer hända älsklingen skulle kanske åka och mecka med Ingmars corvette så att den blir klar någon gång han vill väl såklart köra med den någon gång under sommaren.
Men det var inte säkert att dom skulle göra det idag med tanke på vädret.
Imorgon skulle dom göra det vet jag men vet inte om det går om det regnar.
Så jag får väl ta reda lite mer om tiden och bara ta det lugnt tror jag.
Skönt!

Sitter och läser nya glamour också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0