God morgon!

Gog morgon på er därute i regnet.
Hur är det idag då?
Här är det segt och ganska så trött.
Ska ner till Af för att bli inskriven igen men fan har absolut ingen lust alls att gå för att det pissregnar ute och jag måste cykla eller gå.
Och gå tar fan en evighet så det får bli cykeln.
Får hoppas att regnet kanske minskar lite åtminstone.
Sen blir det hem och städa som en tok för farsan,syrran och min faster kommer ändå från falun för att hälsa på mig idag och dom skulle typ åka därifrån klocka tolv så dom är typ här kanske efter två.
Och jag har mycket att göra innan dom kommer så dom får fan snabba sig där nere på Af.
Usch vart tog det varma vädret vägen ska det verkligen bli en sån där skit sommar i år igen.
Den är ju snart slut.
Ah nej ska gå och göra mig i ordning nu så jag kommer iväg någon gång.

Men puss och kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0