God morgon på er därute.

Hej och god morgon på er.
Hur är det idag då mer er alla?
Såg igår att det bara blir fler och fler som hittar in till min blogg tycker det är så himla kul att ni verkligen vill läsa det som händer här inne.
Fortsätt hitta hit det är otroligt roligt.
Ah sitter fortfarande as förkyld näsa bara rinner halsen bränner som fan.
Usch.
Detta kommer inte sluta bra.
Vill verkligen bli frisk nu.
Vill också försöka bättra på solbrännan men det kan jag glömma just nu iallfall.
Kan inte sitta ute då kanske det bara blir värre och det tänker jag inte låta det ske.
Ja nej ska fortsätta försöka få i mig min frukost.
Har ingen större matlust.
Sen ska jag nog bara vila, plocka upp det som vi hade med oss till mantorp kanske.
Men det kommer nog inte hända.
Ja nej nu ska jag dra och ta det lugnt.

Puss på mina läsare <3

Min frukost :) 


Hahaha jag kan bjuda på en helt osminkad bild har inte gjort något ser ut så här när jag går upp :P
Heeeelt borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0