God morgon!!

Heej och god morgon på er därute.
Har nyss kommit upp och klockan är halv tolv.
Är helt slut och mår så jävla illa just nu fy fan.
Såg att min lärar har ringt men han får ringa igen om det är nåt.
Ska försöka plugga lite idag också.
Har andra tentan på måndag.
Har ju inte fått mitt svar än heller på hur det gick på den andra heller.
Hoppas det blev godkännt iallfall.
Frågan är bara hur den andra kommer att gå.
Men jag känner just nu att jag skiter igentligen om jag blir godkännd eller inte jag har åtminstone gått klart kursen.
Sen tycker jag att det vi lär oss egentligen inte stämmer in på det som händer i verkliga livet ute på marknaden.
Inte riktigt iallfall.
Aja vi får se helt enkelt hur det går.
Curry har typ hoppat upp och ner från våran säng hela natten, hon skulle ligga hos mig ett tag vid magen under täcket.
Sen skulle hon gå till Jonas som höll på att klämma henne när hon la sig på hans arm.
Hahahaha men sen vette fan vad hon gjorde i natt.
Hahah jag tror hon slickade han under armhålan XD
Och det såg såååå jävla roligt.
Sen såg hon något ute i hallen och ställde sig på två ben och höll balansen så as länge fy fan va kul men drygt att hon var vaken typ hela natten.
Undrar hur det sen blir om man får unge sen xD
Kommer nog inte sova alls då istället.
Ah nej ska plugga nu men vi får ta och höras mer sen.

Puss på er.

Här kommer en bild på Curry när hon nu lagt sig på hallmattan hon har legat där ett tag nu. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0