Haha vadå rätt?

Hahaha gissa vem som hade rätt vart vi käkade någonstans???
Marianns såklart.
Jonas sa så i bilen var ska vi käka då?
Hahaha både jag och Ingmar visste vart det skulle bli.
Jonas är så j*vla envis med att han ska käka där eller så blir det max och det gillar inte jag då får det hellre bli marianns.
Haha så det fick bli en kebabrulle den här gången.
Ja nu ska det nog bli filmkväll Emma och henne kompis Fanny skulle ha filmkväll hos henne me vi har tvättid och Jonas var tvungen att åka och hjälpa Bea och räven dom skulle sälja hans cross och köpa en bil för pengarna och då behöver dom en som kan köra hem bussen dom åker i nu.
Så jag frågade Emma då om hon inte kunde ta hit filmen så slapp jag vara ensam i lägeneheten.
Har liksom vart det hela dagen så.
Så det blir nog jätte bra detta.
Om dom kan nu då.
Ja nej ska kolla klart på bakom kulisserna på den nya Harry Potter filmen.
Men vi höres nog kanske senare.
Puss på er sötnosar<3

Och detta blev dagens outfit
En t-tröja som är från Gina Tricot
Och jeansen också från Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0