Hård morgon!

Heej och god morgon på er mina läsare.
Fy fan vilken morgon visste inte att små barn kunde va sååå aktiva.
Jonas försökte leka av turbo i morse innan han stack till jobbet men han blev nog mer sprallig.
För jag försökte sen somna om vilket var heeeelt omöjligt.
Men han sov hela natten iallfall han var inte uppe och skrek nåt han låg i våran fotändå och sov iallfall när jag vaknade och kollade för det var så ljust att jag trodde Jonas hade försovit sig igen men det hade han inte.
Han själv vaknade till och kollade snabbt på klockan sen la han sig igen så jag tror han också trodde det en stund.
Just nu springer Turbo runt som en galning efter en boll han aldrig tröttnar på tydligen.
Och gardin snörena i sovrummet var jag tvungen att plocka bort annars hade han rivit ner hela gardinstången.
Hahahaha.
Men jag älskar han ändå.
Man kan inte va arg på han när man kolla på hans ögon.
Blev lite struligt jag skulle ha haft ett papper påskrivet av min handledare på Gina eftersomm jag hade skrivit fel.
Men hon har semester och min lärare har jag inte fått något brev ifrån än.
Och det var meningen att jag skulle ner till arbetsförmedlingen en sväng ska ringa upp henne jag var hos och kolla hur vi ska göra.
Då måste jag lämna denna skit kanske en timme själv högst kan ta mycket mindre tid också men man vet aldrig.
Och det vet jag inte om jag vågar riktigt men ändå måste han börja vänjas lite åtminstone.
Men han är fortfarande så liten.
Ah nej måste ringa henne nu och kolla upp.
Men vi höres lite mer sen.

Puss puss <3

Turbo i min fina lampa jag hade tänkt sätta upp sen någon gång.


Han var tvungen att ha råtta i lampan och jaga den där inne.
Så råttor är han inte rädd för längre om du läser detta Lotta :D Inte ens dammvippor det försöker han slita av plaststråna.En riktig busunge detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0