Härligt morgon 090715

Åååg gud vilken härlig morgon det är idag.
Vaknade ungefär kvart över tio.
Alldeles lagomt.
Hade en liten bebis som skulle jaga fötterna hela tiden.
Åååh jag måste berätta jag och älsklingen var på bio igår kväll och såg Baksmällan.
Alltså ni som inte har sett den GÅ OCH SE DEN NU!!!!
Seriöst det finns ingen roligare film någonsin.
Den är så jävla rolig från början till slut.
Så ni måste bara se den.
Jag vill gärna se den igen jag.
Och när den kommer ut i butik måste vi bara ha den.
Jag och Jonas gick och skrattade typ hela vägen hem.
Eller snarare halva vägen för vi cyklade sen hahaha och vi märkte att luften var typ slut i bakdäcken.
Så cykeln lät as kul när vi körde.
Hahaha as kul hade vi.
Jaa sen hände det inte mycket mer det blev bara att gå och lägga sig.
Nu ska jag försöka diska allt jävla disk som har blivit usch.
Måste skärpa oss att vänta, vi ska ta det på en gång.
Ja nej men vi får höras lite längre fram då dagen.
Puss puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0