Heej alla läsare!

Heej alla mina godingar.
Sorry att jag inte har uppdaterat min blogg igår men var typ borta hela dagen.
Vi kom hem från mantorp vid kanske 6 tiden och då åkte vi och käkade på Kenz.
Mums.
Sen  åkte vi hem och  jag fick äntligen platta till håret såg ut som aah jag vet inte vad.
Det var iallfall lockigt och såg förjävligt ut.
Senare åkte vi till Pettson och kollade vad han gjorde.
Han hade nyligen köpt playstation 3 och satt och spela nåt spel som hette "half life"
Tror jag.
Hahahaha jag levde mig verkligen in i det hela och hoppade högt om någon sköt.
Hahaha!
Ah nog om detjag var ju riktigt dum i skallen igår vi hade tagit med oss kamera för att fota men så glömde jag den i bilen sen när vi var inne på mantorp.
Så tyvärr blev det inga bilder eller jo vänta har två bilder och en av dom på en dragracing bil.
Så kan lägga upp dom sen.
Men nu har jag inte tid nu ska jag storstäda lägenheten.
Nu ska allt skit bort.
Sen ska jag nog baka kladdkaka.
Gott gott så får jag be Jonas köpa grädde kanske innan han kommer hem.
Han åkte till Ingmar och skulle hjälpa han med bilen IGEN!
Så ja jag får klara mig själv nu då.
Men vadå överlever ju.
Nej men hörrni vi får höras senare så lägger jag upp bilderna.

Puss på er så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0