Heej och god morgon!

Heej och god morgon på er mina läsare.
Hur är det idag med er då?
Här har man nyss vaknar ska strax hoppa in i duschen hann inte det igår för räven ringde och frågade om jonas och jag kunde komma över.
Så vi fick vänta med duschen tills nu då.
Hahaha Bea och Emma var ganska så fulla igår dom hade tydligen druckit en halv appelbarcadi.
Så räven hade vart lite småsur över det.
Så ja det hände inte direkt mycket där Bea somnade tillslut och räven och Jonas försvann helt plötsligt i typ 45 min minst och Emma satt vi datorn och visade bilder för mig.
Hahaha ja vad ska man säga dom där två töserna är roliga dom.
Ja idag blir det iallfall tjejmiddag hos Emma där det skulle tydligen komma as mycket tjejer.
Så det blir nog trevligt.
Vi hade inge dricka kvar så jag tänkte typ inte dricka något men sen när Bea och Emma fick veta att jag inte hade något sa Bea att då skulle dom fixa det på nåt sätt.
Hahahahaha!
Ah så får se vad dom hittar på.
Annars klarar jag mig fan utan också.
Ja,,nej ska hoppa in i duschen nu och göra mig i ordning till för ikväll sen.
Men jag uppdaterar kvällens outfit det lovar jag.
Ha d så gött nu mina älsklings läsare.

Puuusss puuuusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0