Hemma!

Heej alla söta läsare.
Är allt bra?
Här är det hur bra som helst!
Kom hem för några timmar sen.
Var ju på fest igår hade as kul verkligen.
Kom på att jag äger på kubb när jag har druckit.
Hahahahaha!
Och älsklingen överraskade mig när dom spelade badminton.
Han var skit duktig.
Hahaha och just ja.
För ett tag sen trodde vi att Turbo var en tjej för han hade tuttar xD
Men det visar sig att det var en kille iallfall som tur var.
Hahah älsklingen blev lite ledsen där ett tag när han trodde det var en flicka.
Men jag älskar han lika mycket ändå även om det hade varit en flicka.
Sen ska vi vaccinera honom för det var han aldrig men det fixar vi sen.
Men nu ska vi över till grannen och dom ville att vi skulle ta ed turbo så det får bli så älsklingen ville inte men han kan också behöva komma ut lite.
Jonas säger om dom vill se honom får dom komma hit men det kommer dom inte det vet jag.
Hahahahahaha!
Ja nej vi får höras senare ska fråga Bea sen om jag kanske kan få några bilder sen igår glömde ju kameran.
Pucko man är då.

Men puss på er sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: bea

Det är bara att ge mig din msn så fixar vi det :D

2009-07-18 @ 20:16:53
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0