Hettsig dag!

Ojojoj vilken dag det har varit.
Vad stresigt det har vart idag shit.
Först åka och handla kamrem åt farsan på autoexperten och där såg vi att Jonas chef var där så vi gick och hälsa på honom.
Blev kvar där ett tag.
Vidare till biltema för att leta present till min morfar som fyllde år förra veckan.
Hittade inget så ska ringa min mormor senoch fråga henne om hon vet något som han skulle behöva.
Och sen vidare till Willys och handlade.
Och nu tvättid och har nyss avmaskat lillen också.
Sen måste vi hinna duscha och packa åker ju till Falun i morgon.
Så det blir en stressig dag idag + att vi kanske skulle åka och käka tillsammans med Bea och räven.
Så får se om jag överlever denna dag.
Hihi!
Men guuud vad jag längtar hem till falun alltså det var ett bra tag sen jag var där nu och nu ska vi stanna några dagar också.
Får se hur turbo tar det att komma ut lite också på landet och springa i selen.
Han kan fortfarande ha den iallfall.
Ah nej nu ska vi ner till tvätten igen dryyyygt!!!!

Men vi hörs senare Puss på er bitches love you to death <3

Våran bebis växer så det knakar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0