Kvällning!!!

Oj klockan är f*n snart havl elva och jag börjar bli helt slut.
Usch vill verkligen inte sova än heller.
Hahaha Turbo hade en egen liten upptäcksfärd här tidigare.
Men det otroliga var att han kom in själv.
Morsan skulle låsa dörren men då smet han ut och hon hann inte se honom.
Och shit vad vi sprang runt och letade efter honom.
Så när jag öppnade dörren kom han inspringande.
Duktig pojke man har vet ni.
Har inte hänt så mycket annars här har mest tagit det lugnt nu på kvällen blir nog lite mer i morgon.
Då ska Jonas laga farsans bil.
Byta kamrem.
Någon som behöver något fixat med bil är min kille alltid bäst på att göra det snabbt och billigt  ;)'
Låter verkligen som jag säljer honom.
Men det gör jag inte!
Hihi!
STOLT!
Nej så just nu har vi det trevligt och dricker öl och kollar på filmen Hallow man.
Riktig äcklig film faktiskt.
Men nu snart blir det sängen så god natt på er mina älsklings läsare där ute <3

Pussar

Ny sovställning


Mums <3



Kommentarer
Postat av: evehh

AHHAHAHAHAHAHHAHA VA SÖT SRTÄLLNING.



HAN SER UT SOM EN GRÄVLING NÄR HAN LIGGER SÅDÄR.



MOSSIMOSSI GE MEJ ;*;*;*

2009-07-31 @ 10:21:17
URL: http://evehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0