Maat!

Nu är jag hemma igen har vart och käkat med Ingmar och älsklingen.
Gott gott ja det blev marianns IGEN!
Som vanligt.
Ingmar och jag vill hellre äta på värdshuset men inte Jonas.
Nepp han ska ha hamburgartallrik.
Lilla skitgubbe.
Nu sitter jag bara och segar och har samtidigt tvättid.
Hoppas bara att Jonas kommer hem lite tidigare än tio ikväll för måste fan handla till frukost och kattsand och någon lite leksak som han kan ha här hemma och samtidigt som han kan ha i buren när vi får hem honom.
Nu är det inte alls långt kvar.
I morgon klockan tolv händer det äntligen sen har vi den lilla skrutten springande här hemma.
Åååh va jag lääängtar.
Nej nu måste jag ner till tvätten igen.
Men vi höres senare Puss puss :D

Den här bilden är så jävla söt :D <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni blir så bortskämda av stackars pappa ;)..

Söt katt!

2009-07-12 @ 21:54:49
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0