Mantorp i morgon!

Hej igen alla där ute!
Nu är jag hemma iallfall.
Har hunnit käka taco gratäng blev jätte mumsigt!
Och sen kom Ingmar förbi och lite efter kom Jenny Jonas syster då.
Så Turbo fick leka med någon så nu börjar han bli segare skööönt!
Ja i morgon ska vi ner till mantorp igen på Dragraing.
Ska bli så j*ävla kul.
Se riktigt stora motorer åka.
Ska upp klockan 5 i morgon kommer ALDRIG komma upp jag lovar.
Hahahahaha!
Sen 3 timmars bil resa ner.
Får se om det var någon mer som skulle åka med oss vi vet inte än.
Om inte tänker jag ta med kudde och täcke och sova i baksätet :D
Det gjorde jag förra året as skönt var det.
Hihi medans jonas och Ingmar satt i framsätet.
Sen blir det av till Falun på tisdag och då får Turbo hänga med oss upp.
Dom där hemma ser faktiskt fram emot det.
Hahahaha!
Känns som att man har fått barn eller nåt alla vill se honom.
Sött!
Ah nej ska vara lite mer social mot älsklingen nu.
Så kanske vi höres lite mer senare.
Ha det skönt Puss hej på er <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är i Rättvik hela nästa vecka. Classic Car Week. Sen funderade jag på att åka till falun och hälsa på körskolan med. ^^

2009-07-25 @ 02:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0