Mästerverk! 090731

Klockan är nio och jag är vaken.
Det är ett under för att vara mig.
Eller jag gick upp vid åtta kunde inte sova längre.
Vaknade av att mammas katt satt och små morrade åt Turbo och fräste lite.
Han är för på helt enkelt.
Det var ju meningen att vi skulle sova hos farsan igår emn hans katt var så otroligt nära att hoppa på turbo lät det som när hon morrade som f*n.
Så ja vi åkte tillbaka till mamma igen.
Där gjorde jag denna tavla.
Vilket mästerverk va?
Jag har faktiskt inte fuskat något har ritat den själv från grunden.
Såg bilden på datorn och målande den direkt på tavlan med blyerts först.
Hahahaha den ska få sitta på väggen sen eller så gömmer jag den i garderoben.
Vi åker nog hem idag igen till uppsala men vi åker inte förän ikväll när efter vi har käkat lite.
Får se vad som händer mer under dagen uppdaterar den senare.

Puss <3



Kommentarer
Postat av: camilla

Fint! :)

2009-07-31 @ 23:13:08
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0