Middag ikväll!

Heej alla igen.
Allt bra med er?
Här är det bra bra.
Sitter och väntar på älsklingen att han ska sluta snart.
Sen senare vet inte när men då blir det middag nere hos Nima och Jocke vi skulle ha käkat hos dom igår vad det meningen men Nima råkade kracha med cykeln och fick åka in till akuten och fixa det.
Så det blir ikväll istället.
Dom sa att dom skulle bjuda på oxfilé med bèanessås.(hur det nu stavas)
Hahahaha!
Men gott gott :)
(Hoppas jag)
Nerå det blir nog bra.
Sitter och längtar till katten bara faan vad lång tid det ska ta.
Söndag känns as långt bort.
Satt nyss och snackade med morsan det har hänt lite grejjer med en viss person tänker inte nämna namnet men den personen är lite jobbig och otroligt på.
Så det är obehagligt.
Har bett den personen att lämna mig ifred vilken den inte gör överuvudtaget utan förtsätter ta kontakt med mig hela tiden.
Och morsan sa nu om den personen inte slutar ta kontakt måste jag polisanmäla den.
Vilket jag inte tycker om jag menar hur kul är det egentligen.
Personen förstår bara inte hur obehagligt det är för mig så som den håller på.
Så har skrivit det nu till den och sagt att den måste sluta så får verkligen hoppas att den inte skriver igen annars måste jag gå.
Eller om du kanske läser detta nu..inse att du måste sluta med det du gör.
Jag mår inge bra utav det.
Tänk om du var i min sits just nu.
Aja jag får hoppas att jag slipper göra detta men det är helt upp till den personen.
Och du vet vem du är.

Ah nej ska dra vidare nu och göra mig i ordning inför middagen.

Men puss på er gullungar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0