My baby is home!!!

Wiiiiiie min lilla bebis är hemma äntligen.
Och han är så otroligt söööööööööt.
Älskar lillens ögon stora och blå gröna tror jag dom är.
Det var lite hemskt att åka bil tyckte han tyvärr för han började jama ganska mycket efter ett tag.
Och jag då som inte alls tycker m när katter jamar så där det skär verkligen i en när man hör dom.
Men sen när vi nästan var framme somnade han igen.
Hahaha det roliga var innan vi skulle åka så tog vi fram kattburen och så sa säljare " vill du flytta så hoppa in i buren" eller nåt liknande.
Och så gick han raka vägen in och gud vad vi skrattade.
Min lilla sötgris.
Han blev hemmastadd väldigt fort han gick runt några varv i lägenheten kanske 20 min högst sen hoppade han upp och skulle gosa och han är en riktigt kelkatt har vi märkt och kurrar gör han som fan.
Just nu ligger han bredvid mig och sover som en stock.
Hahah och pratglad är han med om man säger nåt åt han svarar han en.
Får sen hur mycket vi får sova inatt det är bara att vänta och se.
Nej ska fortsätta plocka undan lite utifall Bea och räven kommer förbi sen kanske.
Men vi höres senare.

Puss Puss <3

På väg hem inte alls kul och åka bil och sitta i buren heller.


Undersökning på G


Hahah tiggande.... såg as kul ut när man försökte äta och han följde varenda rörelse man gjorde med gaffeln.


Bäbisen sover lugnt här bredvid mig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0