Myskväll!

Skön kväll ikväll är det ju.
As skönt i luften har regnat lite här så det är lite fuktigt men så otroligt skönt att stå på balkongen nu.
Men vi får verkligen passa så att lillen inte smiter ut.
Har funderat på att sätta en hasp på utsidan så att vi kan stänga till utan att han kommer ut.
Ja vad har ni för er då ikväll?
Här är det tv bara ligger på älsklingens mage och myser som sjutton.
Jätte mysigt.
Har satt fram en chips påse och lite läsk och kollar på lyxfällan.
Shit där ska jag aldrig hamna.
Usch vad jobbigt dom har.
I morgon ska jag nog damma av hela lägenheten tror jag är så trött på att det är stökigt jämt eller nästan jämt.
Om jag kommer ihåg och orkar.
Hihi.
Laaaaat.
Nejdå men jag får fan ta och göra det faktiskt.
Nej ska tillbaka till älsklingsmagen nu.
God natt på er också.

Puss på er babe´s <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0