Nyss stigit upp!

Åh har nyss stigit upp ur sängen men vill gärna tillbaka känner jag är fortfarande as trött.
Turo är ju liksom vaken väldigt tidigt och vill då gärna springa runt och leka som  en tok.
Så jag tror jag kommer lägga mig ett tag nu.
Det händer inte så mycket idag ändå vad jag vet.
I morgon skulle vi på fest hos räven och Bea hos hans föräldrars hus som är bortresta.
Men jag vet inte riktigt hur det kommer bli jag och älsklingen har inge dricka så antagligen får vi köpa fasst vi inte har råd.
Aja vi får se hur vi gör.
Länge sen vi var på någon fest nu.
Senast var nog midsommar tror jag till och med.
Så det är på tiden nu.
Ah nej ska nog lägga mig någon timme nu så jag blir lite piggare.

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0