På topp hurmör!

Asså idag är jag på topp humör alltså är riktigt glad idag.
Känns som att inget kan gå fel.
Vaknade ganska sent idag men det var så otroligt skönt att sova ut och Jonas första riktiga dag på semestern.
Så han undra vad vi skulle göra idag och jag föreslog att vi kanske skulle kunna ta en tur till rusta och ikea och kolla lite.
Och vi hittade lite prylar.
Som jag kan lägga upp bilder på sen har inte kameran till hands just nu.
Sen håller vi på och lagar världens goaste mat just nu.
Kött med våran speciella marinad till så otroligt gott när Jonas blanda till den.
Det kommer också på bild sen.
Ja nej måste rusa nu igen ut till köket bilder från igår kommer också från filmkvällen.
Men vi hörs om ett tag igen mina läsare <3

Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0