Sjukt trött!

Shit alltså är så sjukt trött nu alltså känner bara för att lägga mig ner och inte vakna igen.
Hahaha samma gäller nog för Turbo också han ligger bara och sover nästan på dagarna han var ju och lekte rövare för ett tag sen men nu ligger han och sover igen.
Han är as söt när han sover vet inte om han drömmer eller om han tuttar efter något men munnen rör sig as mycket.
Så himla gulligt.
Ne ska gå och göra lunch nu tror jag.

Pussssssss<3

Kolla bäbisen haha jag kommer bara typ ladda upp bilder på han just nu det känns som det.
Nerå lovar att jag ska försöka ta kort på lite annat och på dagens outfit och det.


Ska ligga så nära som möjligt han.Sen ska han kela med ansiktet mycket när man är ensam med honom.
Sen är han fortfarande lite nojjig med Jonas eftersom det är jag som är hemma mest med honom nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0