Sooooooommar Sommar och sol...

Sooooommar, sommar och sol havet och vinden nanananan....
Hahaha ooooooh det är sköööönt ute.
Asså shit vilket härligt väder idag ska jag fan ut.
Ska sitta ute och försöka sola lite får se hur intresserad Turbo är annars hade jag tänkt sätta han i selén så att han får komma ut lite men det är just det om jag vågar.
Vet inte hur han kommer reagera sen när man måste ta in honom igen.
Just nu står han på huvudet i kartongen vi fick med klöspelén.
Hahah lilla skitunge.
Jaa idag är det FEST!
Vi ska till räven och Bea skit kul!
Men vi ska tydligen sova hos Jonas mammas hus så vi måste ta med lillen dit då.
Vi kan inte lämna honom här ensam över en natt själv.
Så han får åka med den här gången.
Så ja jag väntar med Dagens outfit för hade tänkt sitta i min morgonrock som jag har fått av mamma för länge sen kan däremot lägga upp en bild på den kanske.
Eller nej vi väntar tills jag får på mig festkläderna.
För ska duscha snart och sen ut i solen så.
Ja men jag uppdaterar bloggen sen men ut i solen nu och njut av den lilla sommar vi haft.

Pussssss pussss<3

Hahahahahaha så här låg han och sov igår.
Jonas spelade in han på mob och det är så j*ävla klockrent.
Man hör även mig i bakrunden som sitter och garvar ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

hahahaha - den där stilen har han nog ärvt efter mamma sin! så söööt... Idag rymde "lillebrorsan" ut genom fönstret, men kom tillbaka!! Och för ett par dagar sen satt båda brorsorna i diskmaskinen när jag tryckte på start!!! HJÄLP!Gäller och kolla! Busbrorsor ;)

2009-07-17 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0