Tjejkväll!

Heej och hopp nu är jag hemma igen efter en liten tjejkväll med Bea och Emma.
Hade as kul :)
Kollade på en film som hette Ed tv och som var as bra tyckte både jag och Bea.
Emma hade sett den redan tydligen så hon rekomenderade den innan vi tog den.
Sen hälsade jag ju på lilla Curry men jag tror det stavas Kurry nu för jag fick förklaringen till varför hon heter så.
Det var bara för att hon kurrar så mycket som hon gör.
Hahah!
Och nu vet vi när vi får hämta lillen.
På söndag klockan tolv får vi komma och lääääängtar som fan nu.
Är inte så långt kvar nu.
Ja nej i morgon ska älsklingen upp 8 för att sen åka till Ingmar för att slutföra processen med corvetten och starta den.
Men jag följer inte med på morgonen utan dom ska in till stan sen och lämna motorlyften om dom hinner så långt med bilen är det tänkt.
Men sen då ska dom käka också och då hämtar dom upp mig så får inte vila ut.
Men men.
Då slipper jag laga mat själv här hemma.
Hihi!
Latmask.
Nej hörrni nu hade jag tänkt gå och lägga mig i våran varma säng därinne.
Men sov gott nu så hörs vi mer i morgon.

Peas out<3

Lilla Kurry bebisen<3


Och min fina Bea pósar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0