Turbo!

Hahahah nu har vi kommit på ett namn till lilla bebisen som kommer på söndag eller måndag måste kolla upp det där.
Namnet blir Turbo.
Men vadå han är ju som en riktig turbo och kommer springa mycket.
Så det bli ju jätte bra.
Heter ju alfons just nu men vi behövde inte behålla namnet så då kom Jonas på Turbo.
Jag tyckte om Elvis ett bra tag men turbo kommer som sagt bli så passande.
Tror vi än så länge.
Meeen ååh vill ha hit han nu när vi fått bilderna på honom.
Säljaren skickade dom idag och sitter verkligen och låter naaaw hela tiden.
Haha.
Men han är ju så otroligt söt.
Farsan, syrran och min faster och hennes lilla hund Nicko kom på besök idag.
Det var verkligen kul får ni göra om flera gånger.
Nästa gång kanske ni kan sova över också.
Har ju en soffa och en extra säng plus en madrass liggande.
Så det är bara och komma.
Emma sa iallfall att vi skulle åka och hämta lillen idag och det ville jag verkligen med.
Men vi får ta och hålla ut med tanke på att vi får han den tillåtna åldern.
Han blir ju tio veckor nu på måndag och vi får han kanske på söndagen.
Men tänkte visa lite mer på hur han ser ut som sagt jag hade ju bara bild på han när han sår med rumpan åt kameran.
Så här kommer dom.
Dregla inte för mycket nu för att han är för söt.
Hihihihi!

Här är han då jätte liten men vååååååår <3


Här är bebisen också <3


Min absoluta favvobild just nu :D <3


Våran lilla skitunge <3333


Puuuuuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0