090601

Åååh guuud vad det är skönt!!
Detta är livet fan.
26 grader i solen just nu men det kommer bli betydligt varmare kan jag lova.
Har nyligen kommit hem från skolan.
Jag, Stephanie och Anne-Li skulle jobba lite med vårat projektarbete.
Den andra delen är klar nu iallfall.
As skönt.
Har lite kvar på den andra också.
Men det löser vi sen.
Nu ska jag bara njuta av solen hela dagen.
Sitter på balkongen med en iskall cola i handen.
Kan inte bli bättre.
Ladda upp en bild här nu där man kanske ser bättre hur det börjar bli med hårfärgen.
Men måste fan klippa mig nu alltså seriöst men va fan hittar ingen bra och sen måste jag få pengar först.
Det värsta jag sitter och är orolig över är att dom kanske klipper av mer än vad jag vill det är ju så pass slitet men iallfall.
Vill ha kvar mitt långa hår ju.
Får se hur det blir med detta.
Ah nej ska sola nu ett tag sen ska jag plugga :)
Japp men nej vi hörs lite längre fram på dagen antagligen.
Ha d bra nu.

Puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0