090624

Shiiiiit vad det är varmt men ska inte klaga överhuvudtaget det är as skönt med sol äntligen.
Vart och jobbat idag då.
Det är så fruktansvärt kvaft i butiken dom har ingen aventilations apparat så det blir as varmt och as jobbigt att jobba hela dagarna.
Så på luncherna måste man gå ut och ta luft när man kan.
Min sista dag i morgon.
Ska både bli skönt men ändå inte.
Hade faktiskt as kul där men ändå tänker man att man inte har så långt kvar i skolan.
Går två veckor sen slutar vi.
Faaan måste plugga men orkar inte.
Vi skulle ju ha en träff med klassen ute idag men har inte råd för det första så kunde inte på det.
Unni försökte få med mig iallfall och se på när alla satt och åt men sånt hatar jag.
Sitta och glo på folk som försöka äta.
Jag skulle känna mig jätte obekväm om någon satt och glodde på mig när jag satt och åt.
Sen är jag ganska trött och pallar inte gå ner till stan.
Så jag har bestämt mig att jag ska stor städa nu och städa bort lite gamla grejjer efter Jonas farmor.
Så det ser lite mer ut som att det är våran och inte en gammal dams lägenhet.
Så har inte tid att sitta här längre, tänkte lägga ut lite bilder så får ni KANSKE se resultatet.
Det kan händ att jag glömmer det.
Kan hända att jag börjar städa och sen orkar jag inte mer, så kan det också bli.
Hahaha!
Nej men vi får ta och höras senare ha d puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0