Aaaaaj!

Aj fan har fått ont i ryggen av allt bärande nu och allt jag städat.
Måste vila nu om jag ska kunna komma upp i morgon.
Hahahaha.
Men det är inte så stor skillnad har tagit bort en hylla som vägde ton och  en stor gammal lampa från vardagsrummet som vägde ännu mer.
Shit vad mycket grejjer det finns vi kommer aldrig bli av med allt det där om ingen vill ha det.
Annars får vi väl försöka sälja det eller panta det är ju väldigt gammla grejjer som inte vi vill ha kvar alls.
Aja vi får väl se hur det blir med det.
Sitter just nu i soffan och undrar när älsklingen hade tänkt komma hem hann stack typ vid sju tiden.
Han och dom andra på jobbet ska sätta i motorn i drifting bilen idag dom skulle ha gjort det tidigare men hann tydligen inte så han var tvungen att åka in igen.
Och han är fortfarande inte hemma och klockan är halv elva nu.
Får väl ringa han sen och kolla upp när han tänker komma.
Och dom måste vara klara idag tydligen även om vi inte åker förän på fredag morgon.
Vi ska inte åka själva dit iallfall vi ska åka firma bussen vi kommer att dö.
Det jag är fundersam över är om hur fan vi ska få plats???
Det finns ju bara två säten.
Hahaha vet inte hur dom har tänkt där?
Ah ne ska ta lite glass nu blev sugen på nått kallt :P
Orkar ändå inte sova så och jag förtjänar det.
Så hårt som jag har jobbat nu så.
Ah nej nu får jag ge mig men vi hörs mer i morgon sorry för att det inte kom bilder idag ska försöka bättra det i morgon.
Men ha en skön kväll nu.

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0