Dags för en färgning till...!090611

Jaha torsdag idag då.
Har nyss vart och käkade med älsklingen på Kenz.
Blev en kyckling sallad för min del.
Och älsklingen käkade pizza.
Nu ska jag färga håret igen.
Och det där alla säger att håret faller av händer ju inte alla så.
Det har inte gjort det på mig än så kommer inte att hända för har mycket tjoclt hår så.
Men vadå händer det så händer det ju.
Kan ju inte göra så mycket åt saken nu heller så.
Så hoppas det blir mycket ljusare nu.
Har ju inte färgat på några veckor nu så.
Håller tummarna.
 Nej men ska fixa håret nu så hörs vi sedan då kommer dagen outfit och resultatet på håret.
Ha d bra Pussss  <3

min lilla kyckling sallad eller vad som är kvar av den :P hihi hade tråkigt så tog kort på den.


Hihi tog kort på älsklingen också :D Kul :D <3 Sötnosen min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0