Fel på bloggen!

Heej har försökt blogga tidigare idag men har inte funkat.
Dom två första meningarna jag skrivit har kommit upp när man ska spara och puplicera.
Men det puplicerades aldrig.

Så nu gör jag ett nytt försök igen.

Hehe.

Har vart hemma idag med mådde så jävla illa i morse var till och med tvungen att springa och vända ut och in på magen (spy alltså).

Sen dess har jag inte käkat nåt.

Till nu när jag försöker klämma i mig en frukt får se bara om inte det kommer upp.

Håller tummarna.

Det är det som är förjävligt när man är hur hungrig som helst men kan inte äta.

Eller om du gör det så mår man as illa efter och vågar knappt röra sig.

Så ja, har inte hänt så mycket för min del idag.

Det har bara vart att ligga på soffan och vila, försöka sova.

Vill bli frisk nu tänker fan inte ligga sjuk på fredag.

Japp men men.

Ska ta det lugnt resten av kvällen.

Men får se om jag orkar uppdatera bloggen mer ikväll annars vet ni varför.

Puss på er så länge <3

Här kommer en as fin bild på min älskling bara för att jag älskar han så himla mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0