Glad Midsommar!!

Wiiie äntligen midsommar fan va skönt!!!
Om det ändå kunde vara sol också.
Jävla regn hur länge ska detta hålla på ska det aldrig bli en riktig sommar??
Fan va sur man blir!
Men vad ska ni alla göra idag då?
Själv hade vi ju planerat med grillning hos Ingmar med älsklingen systrar och deras pöjka, men det blev ju inget med det heller.
Det regnar ju, blir ganska svårt och grilla då.
Så vi ska över till Bea och räven och dricka sen blir det vidare till en av Jonas polare josse som ska ha fest hos sig.
Det kommer bli as kul.
Hade tänkt ha på mig min nya korta klänning men tror att jag nästan kommer frysa ihjäl.
Men ska man vara fin får man lida pin.
Hehe som man säger.
Kan få en bild sen när jag är klar.
Sen i morgon var det ju meningen att vi skulle till vattholma men det vet vi inte heller än om det blir eftersom det regnar.
Men kanske åker dit ändå.
Vi får se hur bakfulla vi är i morgon dessutom.
Hahaha.
Nej ska försöka sälja volvon nu.
Sen blir det duschen men vi hörs senare.

Pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0